است سم از بین بردن درمانی مفید برای بیماران مبتلا به PKD
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

است سم از بین بردن درمانی مفید برای بیماران مبتلا به PKD

در وضعیت PKD (بیماری کلیه پلی کیستیک)، کیست های بزرگ و کوچک، بدون شماره گذاری در حال رشد در کلیه. علاوه بر این، می دانید PKD یک اختلال کلیوی ژنتیکی است؟ به این معنی است که اگر یک بیمار مبتلا به PKD است، 50٪ امکان را برای / کودکان او را به PKD او وجود دارد. هنگامی که بیماران در مورد درمان جدید به نام سم از بین بردن درمان می تواند به PKD درمان شنیدند، تعجب که آیا سم از بین بردن درمانی برای بیماران مبتلا به PKD یا نه مفید است.
سم از بین بردن درمان یک نوع از طب چینی، است که توسط استادان کلیه بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang ایجاد شده برای کمک به بیماران مبتلا به PKD تمیز کردن چیزهای ناخواسته است.
به عنوان یک ماده در واقع، سپرده بیش از حد آب، سموم و مواد زائد است که باید از بدن توسط کلیه ها حذف خواهد شد به کلیه آسیب دیده منجر شود و مانع از تاثیر داروهای دیگر برای درمان PKD. هنگامی که آنها توسط سم-از بین بردن و درمان خارج، کلیه خواهد بود محافظت از آسیب بیشتر و شروع به بهبود می یابند در چنین محیط داخلی سالم است.
با توجه به سوابق بالینی، درمان سم-حذف نیز می تواند از آوردن مایع از کیست و جلوگیری از کیست از ترشح چیزهایی مضر است. به عنوان یک نتیجه، کیست محدود خواهد شد.
چه تر است، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، داغ فشرده درمان، حمام پزشکی، چرخه درمان، ادم درمانی، طب سوزنی، سلول های بنیادی و درمان های دیگر خواهد شد در افزایش عملکرد کلیه را با بزرگ رگ های خونی، انحلال خون، تسریع خون را گردش خون، افزایش ایمنی بدن انسان، تقویت کلیه توانایی خود شفا، و غیره
زمانی که کلیه را تعمیر کرده است، بیماران یک زندگی عادی داشته باشد. علاوه بر این، بیماران نیاز به رژیم غذایی خوبی برنامه ریزی و عادات زندگی سالم برای جلوگیری از PKD دوباره هستند.
اگر شما هر گونه پازل در مورد سم از بین بردن درمانی و یا می خواهید برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر در مورد اعلامیه از PKD، لطفا پیام زیر ترک و یا ارسال شرایط بیماری خود را به ایمیل / واتساپ ما است. ما در اسرع وقت به شما پاسخ خواهیم داد.
پست الکترونیک: kidney-support@hotmail.com
واتساپ / وایبر / ویچت: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: